niedziela, 8 marca 2015

PROLOG

#Perspektywa Justyny
Wszystko zaczęło się od feralnego Dnia Dziecka....Jak ja znienawidziłam ten dzień !!!Większość dziewczyn pewnie by mi zazdrościła, ale ja tego na prawdę nie chciałam...No ale zacznę od początku.
W  naszej szkole z okazji Dnia Dziecka ogłoszono wybory Miss Szkoły.Zostałam wybrana jako przedstawicielka klasy. I ku mojemu zdziwieniu.... WYGRAŁAM !!! Na domiar złego moja nauczycielka W-Fu zobaczyła we mnie potencjał. I tak to się potoczyło...Najpierw Miss Dolnego Śląska Nastolatek, później zostałam Finalistką Miss Polski, aż w końcu Miss Jovi. Ja tego na prawdę nie chciałam, ale moi rodzice mnie zmusili...Najgorzej było w szkole...Wszyscy się ode mnie odsunęli... Tak odsunęli chociaż wydawać by się mogło, że wszyscy będą do mnie lgną.Jednak uważali mnie  za damę,  choć nigdy taka nie byłam...Ze mną została tylko moja przyjaciółka Marta i mój chłopak Dominik, ale i w naszym związku zaczynało się psuć....

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 Witamy wszystkich :D
Z koleżanką tego bloga planowałyśmy już bardzo długo i w końcu udało się:D Jest już prolog !!!
Bardzo prosimy was o wyrozumiałość bo jest to nasz pierwszy blog.
Rozdziały będą dodawane co tydzień w sobotę, więc prosimy o cierpliwość.

POZDRAWIAMY !!!
J i M

3 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa tego opowiadania ;)
    Zapraszam do siebie:
    everythings-gonna-be-alright2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze powiedzieć ze dziać się będzie baaardzo dużo :-) a twój blog czytam i jest na prawdę świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na nowy rozdział
    everythings-gonna-be-alright2.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń